GSE-vieraat Intiasta 2011

Group Study Exchange (GSE) on Rotarysäätiön rahoittama ainutlaatuinen kansainvälinen vaihto-ohjelma nuorille 25 – 40- vuotiaille ammattilaisille. Kalajoen Rotaryklubissa on vieraillut useita GSE-ryhmiä eri puolilta maailmaa. Toukokuussa Kalajoen Rotaryklubin vieraana kävi ryhmä Intiasta. Ryhmää johti Mr. Rames Vangala, ja ryhmään kuuluivat lisäksi Mr. Samuel Jonathan, Miss. Bangla Ganji, Mrs. Shashi Vadana Guduri ja Mrs. Vanguri Yashada. Ryhmän jäsenet työskentelevät mm. terveysalalla, tietotekniikka-alalla, radiotoimittajana, lehdistöalalla ja sisustussuunnittelijana.

Ryhmä saapui Suomeen ja Ouluun 16.4.2011, ja Kalajoelle ryhmä saapui 2.5.2011. Kalajoen vierailun paikallisina isäntinä ja Kalajoen Rotaryklubin edustajina toimivat Mauri Siipola, Jarmo Ainali ja Heikki Santaholma. Kalajoella vierailukohteina oli mm. Ferral Componenets Oy, paikallislehdet, Kalajoen kirkko ja seurakunta, Kalajoen luontokohteet, matkailu, Kalajoen lukio ja Kalajoen Sairaankuljetus Oy. Ryhmä majoittui Hiekkasärkillä.

GSE-ryhmän ohjelma oli tiivis. Ryhmä viipyi Suomessa kuukauden ajan ja matkusti ympäri Pohjois-Suomea usean Rotaryklubin vieraana. Kotimatkalle ryhmä lähti Oulusta 17.5.2011. Vierailu huomioitiin myös paikallisissa lehdissä.

Lehdistötiedote