PHF-arvoja klubiin 16.5.2023

PHF-tunnustuksen saajat vasemmalta: tuleva aluekuvernööri (AG) Timo Saari, Maiju Saari, Jarmo Ainali, klubin presidentti Tapio Helin ja Tarmo Hihnala. Toinen oikealta aluekuvernööri Tarmo Kokkola ja ensimmäinen oikealla tuleva piirikuvernööri (DG) Petri Keränen.

Kalajoen Rotaryklubilla oli 16.5 ainutlaatuinen viikkokokous, jossa peräti viisi henkilöä vastaanotti PHF-tunnustuksen. PHF viittaa järjestön perustajaan Paul Harrisiin. PHF-huomionosoituksilla kerätään myös varoja Rotarysäätiölle, jonka työ perustuu vapaaehtoisiin lahjoituksiin. Lahjoitukset ohjataan humanitaariseen avustustyöhön ja mm. PolioPlus -projektiin, joka on jo vuosikymmenet tehnyt työtä polion hävittämiseksi maailmasta. Siinä on myös onnistuttu, mutta kokonaan se ei vielä ole hävinnyt.

Tilaisuudessa oli mukana tuleva piirikuvernööri Petri Keränen ja aluekuvernööri Tarmo Kokkola. Tarmo Kokkola luovutti tilaisuudessa aluekuvernöörin vitjat Timo Saarelle.