Uusi presidentti ja hallitus 2014-15

Esa Takala on Kalajoen Rotaryklubin presidentti 1.7.2014 - 30.6.2015
Piirikuvernööri 2014 - 2015 Tarja Repo Haapaveden Rotaryklubista

Kalajoen Rotaryklubin vallanvaihtotapahtuma järjestettiin 26.6.2014 Joka Ohjelmat Oy:n tiloissa, jotka on saneerattu entiseen tielaitoksen tukikohtaan Samunevantiellä. Monille paikka oli uusi kokemus, ja se tarjosi hyvät puitteet kokoukselle ja vapaamuotoiselle iltatilaisuudelle. Tilaisuuteen osallistui 18 klubin jäsentä sekä kutsuttuina neljä aiemmin klubissa toiminutta kunniajäsentä ja presidenttiä. Tilaisuus alkoi ruokailulla, jonka jälkeen presidentti Jarmo Nikkarikoski piti katsauksen menneestä toimintavuodesta. Katsauksen lopussa oli huomionosoitusten vuoro, joiden jälkeen Esa Takala vastaanotti presidentin käädyt väistyvältä presidentiltä. Illan ohjelma jatkui vapaamuotoisena pitkälle iltaan.

Jarmo Nikkarikoski on past.presidentti, ja tuleva presidentti Esa Takalan jälkeen 2015-16 on Petri Aksila. Presidentin vaihtumisen myötä myös hallituksen kokoonpano vaihtui. Hallituksen kokoonpanosta löytyy tietoa sivuiltamme Hallitus 2014-2015 välilehteä klikkaamalla

Rotarypiirin kuvernööri kaudella 2014 - 2015 on Tarja Repo Haapaveden Rotaryklubista. Piiri 1400 koostuu Pohjois-Pohjanmaan, Kainuun ja Lapin klubeista. Piirin nettisivut löytyvät osoitteesta:

Rotarypiirin sivusto on edustava ja laaja, ja sieltä löytyvät myös kuvernöörin kuukausikirjeet